Obserwatorzy

niedziela, 16 marca 2014

Metamorfoza Megaczarnykotek

                       Wybaczcie,że długo mnie nie było ,ale Ciągle wyskakiwał mi błąd.
                        Te zdjęcia robiłam z tydzień temu więc przepraszam jeśli zmieniłaś doll        
                                       
                                       
                                        Przed: Cudownie.Trochę mi przeszkadza kolor
                                        Kości Policzkowej,ale to drobnostka. ; )
                                       
                                        Po:Przepraszam za krzywo nałożony makijaż,
                                        ale ciągle go zmywałam i ciągle był krzywy.
                                        Wracając.....Inny kolor włosów ,dodałam kolczyki
                                         Wyglądasz tu chyba trochę młodziej.Sama nie wiem
                                                   
                    
                     Przed: Hymmm......Czy ja wiem coś mi nie pasuję tylko nie wiem co
                     może ta kamizelka jest za długa....
                   
                    Po:Uwielbiam tą marynarkę (i bardzo żałuję że jej nie mam) i jak
                    ją zobaczyłam to wiedziałam,że muszę zrobić z nią stylizację.
                    Do tego spódniczka,spodnie oraz buty...  :)



                                                     Podoba wam się ?

7 komentarzy:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Makijaż przed o wiele lepszy niż po . Mam wątpliwości co do połączenia blond włosów z ciemną karnacją . Brwi nie pasują do koloru włosów .
Obie stylizacje nie przypadły mi do gustu .

koloproseum123

Unknown pisze...

Wiem makijaż mi nie wyszedł

colourfull111 pisze...

Zgadzam się co do make-up z koloproseum,a stylizacja po mnie się nawet pod

oba :-)

Hardpinkgirl7

E.l.l.e.n.a. pisze...

Make'up lepszy zdecydowanie w PRZED. Stylizacja natomiast lepsza w PO

Unknown pisze...

Makijaż przed, a stylizacja po

Anonimowy pisze...

CHUJ DUPA CYCKI <3