Obserwatorzy

poniedziałek, 10 lutego 2014

Metamorfoza koloproseum123

Hej. Mam czas, by napisać kolejną metamorfozę. :) Dziś zajmiemy się doll o nazwie koloproseum123.
                                                                         UBIÓR
Przed: Podoba mi się wszystko, oprócz torebki, która uważam że jest za jasna, a srebrne detale do niczego nie pasują. :)
Po: Stworzyłam taką stylizację, tylko nie podoba mi się  w niej torebka, a nie miałaś innej białej. :c
                                                                       MAKIJAŻ
Przed: Bardzo ładnie, nie mam zastrzeżeń. :)
Po: Wykonałam delikatny makijaż, jestem zadowolona. :)
                                                                                                                                 MegaCzarnykotek

2 komentarze:

SoLovelyPurple pisze...

Super metamorfoza!
Serdecznie zapraszam do obserwowania mojego bloga SoLovelyRed.blogspot.com
Życzę miłego dnia i świetnej zabawy z moim blogiem :)

Anonimowy pisze...

Strój przed, a makijaż po