Obserwatorzy

niedziela, 9 lutego 2014

Metamorfoza julia.star-doll

                                                      
                         
                          Przed:Ostatnio widuje dużo osób z taką stylizacją.Założyłabym tutaj
                          jakieś krótkie spodenki.
                         
                          Po:Trochę krzywo założyłam spodnie,ale mam nadzieje,że to nie
                          problem.Średnio jestem zadowolona.
                    
                                          
             
                                   
                                   Przed:Jak dla mnie powinnaś trochę skrócić
                                   makijaż oka.Ogólnie kolorystka jest dopaso-
                                   wana.
                                  
                       
                     Po:Hymmm......Zmieniłam fryzurę jej kolor zostawiłam,Zrobiłam
                     dwu kolorowy makijaż oka (Niebieski i Fioletowy) i pomalowałam
                     usta.

                                 







3 komentarze:

3Jula pisze...

Czytam tak Twoje metamorfozy i zauważyłam, że pod każdą stylizacją prawie piszesz, że nie jesteś zadowolona, albo średnio Ci wyszło. Skoro nie jesteś zadowolona to zdejmij wszystko z doll i próbuj jeszcze raz, i jeszcze aż do skutku. To bardzo ważne aby pracować nad wszystkim bo bez tego cały czas będziesz niezadowolona.


3Jula

E.l.l.e.n.a. pisze...

Zgadzam się z 3Julą w 100%

Anonimowy pisze...

Przed i przed