Obserwatorzy

wtorek, 24 grudnia 2013

Metamorfoza z hasłem Pati 229

Serdeczne życzenia, wesołych świąt, dużo zdrowia, spokoju, więcej luzu, spełnienia wszystkich marzeń i życzę Wam abyście spędzali ten czas przede wszystkim z rodziną ;*
 
 Przed: Nie podoba mi się połączenie tych butów z tymi rajstopami. Jakoś tak tutaj pusto ;c
Po: Ogólnie ciężko było mi stworzyć jakąś stylizację w twojej szafie i zakupiłam Ci buty i bransoletkę ;). Stylizacja to przede wszystkim róż, biel i czerń. Spódnice maxi są według mnie cudowne a stylizacje z nimi są ciekawe.


 Przed: Cześci twarzy mi się nie podobają z wyjątkiem brwi które są ładne. Fryzura jest źle założona, makijaż ubogi.
Po: Masz bardzo mało kosmetyków a nie chciałam Ci ich kupować wiec zrobiłam z tego co miałaś. Zmieniłam oczy, usta, nos i fryzurę oraz jej kolor oraz kształt twarzy. Wydaje mi się, że jest bardziej dziewczęco i poważnie ;)



Pozdrawiam, 3Jula ♥


2 komentarze:

Klaudia pisze...

Z hasłem widać zmiany na lepsze :) Tutaj stylizacja wyszła bardzo korzystnie!

Wesołych świąt,
botakchce

Unknown pisze...

Lepiej po, lecz żadna stylizacja mnie nie zachwyca... Ale rozumiem że czasem nie da się stworzyć niczego extra