Obserwatorzy

czwartek, 7 listopada 2013

Metamorfoza superlalaSekre

Przed : Twoja stylizacja jest ładna. Sukienka i buty dopasowane. Jednak brakuje mi tu np. torebki.
Po : Stworzyłam stylizację czarno-różową, używając tej świetnej spódnicy. Górę stworzyłam z sukienki. Do tego czarna kurtka, czarna torebka, buty i pasek.

Przed : Średnio mi się podoba, co nie znaczy że jest źle. Części twarzy są dobre, ale źle ustawione. Kolczyk bym zdjęła, bo ich nie lubię. Za tą fryzurą też nie przepadam.  Bardzo podoba mi się makijaż oka. 
Po : Zmieniłam fryzurę. Makijaż oka wykonałam pod kolor stylizacji - czarno-różowy. Rzęsy pomalowałam czarnym tuszem. 

Gangster-Kot


3 komentarze:

Unknown pisze...

Dzięki za metamorfozę :)

superlalaSekre

Julia.star-doll pisze...

Po lepiej ;)


julia.star-doll

Anonimowy pisze...

Strój jest lepszy "po", a makijaż żaden mi się nie podoba.

pisia1356