Obserwatorzy

sobota, 16 listopada 2013

Metamorfoza koloproseum123


Przed: Stylizacja niezbyt mi się podoba. Nie lubię połączenia cukierkowych spodni + czarne platformy i bluzka. Torebka nie pasuje do niczego.
Po: Stworzyłam elegancki strój. Efekt tak sobie mi się podoba ponieważ masz małą szafę.



Przed: Makijaż kompletnie nie w moim stylu. Według mnie nie powinno się tak wyjeżdżać eyelinerem tam gdzie jest jaśniejszy cień do powiek. Kształt twarzy kompletnie nie w moim guście. Fryzura bardzo mi się podoba.
Po: Włosy zostawiłam te samy, tylko zmieniłam kolor. Policzki lekko pomalowałam różem. Makijaż oka w kolorach zieleni i błękitu, a usta pomalowałam brzoskwiniową szminką

pisia1356 



3 komentarze:

Unknown pisze...

bardzo mi sie podoba po awentre

3Jula pisze...

Makijaż nie przypadł mi do gustu żadne ze względu na ułożenie częsci twarzy, a strój po ;)


3Jula

Unknown pisze...

jak na taki poziom , to właśnie w sam raz ciuchów , ale cóż . :)

koloproseum123