Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Witam, dziś mam dla Was kolejną metkę. Przepraszam, że takie krótkie opisy, ale muszę napisać posty na kilku innych blogach, a nie mam dziś kompletnie siły...


                



Przed: Widać, że miałaś pomysł, fajny pomysł, ale wyszło jak wyszło. Podsumowując: jest ładnie, ale zbyt dużo się tu dzieje.
Po: Wykonałam różowo - czarną stylizację. Muszę też dodać, że masz świetne ciuchy, tak więc miałam w czym wybierać. Podoba mi się efekt końcowy.






Przed: Pięknie. Makijaż oka mnie powalił. Dopracowany w każdym calu, CUDOWNY! Usta też wyglądają pięknie, części twarzy są świetne! Nie lubię tylko takich jasnych włosów, ale tutaj tylko troszkę mi to przeszkadza, pięknie!
Po: Wyszła klapa. Nie podoba mi się szczególnie makijaż oka. Chciałam rozjaśnić twarz, a przyciemnić włosy, tak zrobiłam, ale niekoniecznie mi dziś wyszło...


ZawszeHannah1              

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Stylizacja zdecydowanie "po" , a makijaż żaden.

pisia1356

StylistaDemi456 pisze...

stylizacja-po makijaz-przed