Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2013

Metamorfoza Domcia98dusz

Przed : Twoja stylizacja mi się podoba. Jest prosta, ale ładna. Wszystko dobrze dobrane.
Po : Stworzyłam klasyczną jesienną stylizację. Czarne spodnie, biała bluzka, czarne platformy i torba. Do tego ten wspaniały płaszczyk.

Przed : Twoja doll bardzo mi się podoba. Dobrze dobrane części twarzy w dobrym rozstawieniu. Ładny makijaż, lecz troszkę nierówny. Fajna fryzurka, w dobrze dobranym kolorze.
Po :  Wykonałam bardziej lekki makijaż. I żeby nie było, zmieniłam fryzurę.

Gangster-Kot

2 komentarze:

Unknown pisze...

yy.... o wiele lepiej przed bo po wo gule nie jest fajna:D

Unknown pisze...

dziękuję za hejtowanie wszystkich moich stylizacji ;*
Rozumiem, że każdy może mieć swoje zdanie i każdy ma inny gust, ale nie musisz pisać pod każdą stylizacją, że po jest fatalne...