Obserwatorzy

piątek, 15 listopada 2013

Metamorfoza ASIAPATI

Wkurza mnie to, że pomimo tego, że bardzo chcę dla Was pisać to szkoła mi bardzo to uniemożliwia. Wiem, że moje gadanie jest już nudne ale nadal tak jest. Nie byłam też na stardoll niemal cały tydzień dlatego przepraszam za wszystkie wiadomości, które pozostały bez odpowiedzi. Nadrabiam wszystko pomału. Wiem, że pewnie nikt nie przeczytał tego, więc nie wiem po co to napisałam.


Przed: Nie podoba mi się jakoś. Te rajstopy do mnie nie przemawiają a torebka też się średnio wpasowuje w resztę.
Po: Nie wiedziałam kompletnie co zrobić jakiś taki brak weny z mojej strony ale kombinowałam całkiem długo i miałam wiele wersji ale powstał ten strój. Torebka jest cudna i chętnie bym sama taką miała :)

Przed: Od razu powiem co mi się nie podoba. Po pierwsze nie przepadam za tymi włosami ale to kwestia gustu, nie lubię tych brwi, gdyż wyglądają sztucznie. Co do oczu są ładne ale nie podoba mi się to w jaki sposób są pomalowane (chodzi mi o kreskę eyelinerem). Reszta jest spoko.
Po: Większość może być nieprzekonana co do tej fryzury ale jakoś ona mi najbardziej pasowała do tych brwi. Makijaż jest niebiesk-biało-czarny. Usta w piękny kolorze i policzki lekko pomalowane ;)


Pozdrawiam, 3Jula ♥


1 komentarz:

Unknown pisze...

Stylizacja po, a makijaż przed