Obserwatorzy

sobota, 5 października 2013

Metamorfoza koloproseum123

Witajcie ;* Dzisiaj dodaję metamorfozę koloproseum123 bo to bardzo możliwe, że jutro nic nie dodam bo na poniedziałek mam mnóstwo pracy :c  
Dodam jeszcze, że szykuję generalne porządki na blogu, osoby, które nie stosują się do zasad blogowania, nie dodają postów zostaną niestety usunięte. Zastanawiam się też nad nowym nagłówkiem.

 Przed: Już się wypowiadałam na temat tej stylizacji, jak dla mnie jest za ciężka. Nie pasuje tu ta kurtka.
Po: Dużo bardziej dziewczęco. Stylizacja powstała wyjątkowo przypadkowo. Myślałam, że nie znajdę nic z kurtek albo płaszczyków na górę a tu proszę, to pasuje świetnie według mnie ;) Miałam problem z butami ale jakoś wyszło.

Przed: Nie lubię tych brwi dlatego jakoś cały makijaż trochę je przekreśla. Jest ogólnie ciemno. Ciemne usta, ciemny makijaż, ciemne włosy, ciemna karnacja.
Po: Mojej ciężkiej pracy za bardzo nie widać bo masz za ciemną karnacje.. Usta tez nie wyglądają aż tak dobrze jak chciała ze względu na Twoje ciemne naturalnie. Brwi mi strasznie przeszkadzały.


Pozdrawiam, 3Jula ♥


5 komentarzy:

GumiJagoda pisze...

ciekawie

Anonimowy pisze...

kcem konkursa na nagłówek.


Anonimusek, grafik

Unknown pisze...

Stylizacja po, a makijaż przed. Zgadzam się co do brwi

E.l.l.e.n.a. pisze...

Moim zdaniem PRZED i PO są ładne tylko że wykonane w innym stylu ale ja akurat takie lube a co do make up'u lepszy jest dla mnie PRZED bo do ciemnej karnacji jej makijaż bardzo ładnie podkreśla oczy.

/Pozdrawiam E.l.l.e.n.a.

E.l.l.e.n.a. pisze...

*lubię