Obserwatorzy

czwartek, 17 października 2013

Metamorfoza kaja11517

Przed : Twoja stylizacja nie koniecznie każdemu przypadnie do gustu, ponieważ masz oryginalny styl. Ja to rozumiem i stylizacja całkiem mi się podoba.
Po : Zrobiłam stylizację trochę w innym stylu. Stylizacja w połączeniu ciemnego różu i czarnego. Kocham to połączenie.


Przed : Na twój makijaż patrzę pod dwoma względami : Czy pasuje do stylizacji ? I czy podoba mi się jako po prostu makijaż. Jeśli chodzi o to pierwsze, to owszem. Ale jeśli o to drugie to już nie. Źle rozstawione części twarzy. Nie lubię tej fryzury. Kolor brwi nie pasuje do włosów. Makijaż oka jest wykonany starannie, ale moim zdaniem jest zbyt mocny. Za kolczykami nie przepadam, ale ujdzie. Policzki za mocno pomalowane.
Po : Usta pomalowałam różową szminką i błyszczykiem. Makijaż oka składa się z 2 tuszy, czarnego eyelinera, ciemno różowego i czarnego cienia oraz z białego w kącikach oka. Zmieniłam trochę rozstawienie części twarzy. Zmieniłam fryzurę i kolor włosów. Dodałam czapkę, ponieważ mega mi się to spodobało w tym połączeniu. Wiem, że kolczyk jest na włosach, ale był on razem z czapką i nie dało się go zdjąć.

Gangster-Kot


Brak komentarzy: