Obserwatorzy

sobota, 12 października 2013

Metamorfoza hanApple

Witam wszystkich ♥ Wczoraj miałam cudowny dzień, wszystko mi się o dziwo udawało. Można powiedzieć, że zaczęłam od nowa i czuję się już lepiej :))

 Przed: Nie będę się rozpisywać. Powiem tylko, że stylizacja mi się bardzo podoba :)
Po: Zapewne widzieliście wiele razy już podobne stylizacji ale jak kocham wracać do tego zestawu i chyba zawsze będę ♥

Przed: Kolorystyka makijażu mi się podoba ale nie mogę znieść 2 rzeczy. Brązowe brwi i blond włosy ? NIE. I jeszcze te oczy, jak dla mnie są zbyt krzywe, tak jakby obrócone, z prawej strony podniesione do góry. Szczerze ich nienawidzę.
Po: Masz tylko kosmetyki z AS i np. granatową kredkę do brwi, więc postawiłam na zwyczajność i po prostu pomalowałam rzęsy, pomalowałam usta i zmieniłam fryzurkę na tą cudowną ♥


Pozdrawiam, 3Jula ♥


1 komentarz:

Unknown pisze...

Stylizacja przed, a makijaż lepszy po