Obserwatorzy

piątek, 18 października 2013

Metamorfoza Aleks17071997


 


               
Przed
 Stylizacja mi się podoba, choć brakuje mi tu kilku dodatków. Ciekawy pomysł z butami. 
Po1
 Stylizacja zwyczajna, na codzienna. Świetne buty, ja niestety nie zdążyłam ich kupić. 
Po2
 Zachowałam sweterek z po1 Do tego śliczna sukienka w kwiatki, złoty naszyjnik, i moje ulubione czarna torebka i sandałki na obcasie. 
Po3
 Stylizacja taka sobie ciemne rurki, czarne szpilki. Ta bluzka od razu wpadła i w oko, może to przez jej asymetryczność? Do tego bransoletka z po1 i zielony naszyjnik. 

 
 
   
Przed
 Podoba mi się. Świetna fryzurka, staranny make up, bosko. Twoja doll jest śliczna. 
Po1
 Policzki pomalowane różem, brązowa fryzurka na bok, naturalne usta i fioletowy makijaż oka. Podoba mi się.
Po2
 Znów naturalne usta, czarna fryzurka i tym razem razem makijaż oka wykonany w odcieniach różu. 
Po3
 Tym razem oko potraktowane odcieniami zieleni, do tego dodałam fryzurkę w kontrastującym kolorze. 


Kara J // PARKERKA

3 komentarze:

3Jula pisze...

Proszę dodawaj etykiety :) Co do metamorfozy to strój po3, po2 podoba mi się najmniej :c Makijaż przed i po1 ;)


3Jula

Julia.star-doll pisze...

Strój po3, makijaż przed i także po3 :)


julia.star-doll

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki, metamorfoza świetna, na pewno z czegoś skorzystam ;)))

Aleks17071997