Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2013

Metamorfoza Karocia66


Przed : Stylizacja jest dopasowana kolorystycznie, ale jakoś wydaję mi się pusta.
Po : W Twojej szafie jest wiele różnych ubrań, ale ciężko było coś do czegoś dopasować. Zabrakło mi innej czarnej kopertówki oraz jakiejś czarnej rozpiętej kurteczki. Na początku chciałam stworzyć stylizację zimową, bo dużo takich ciuchów było w Twojej szafie (bluzki, leginsy) ale nie było kozaków, ani płaszcza. Więc zdecydowałam się na stylizację bardziej elegancką.


Przed : Twoja doll jest ładna. Dobre części twarzy, można by się przyczepić do nosa, ale pomińmy to. Brwi powinny być innego koloru, dopasowane do koloru włosów. Makijaż jest trochę krzywy.
Po : Zmieniłam fryzurę i jej kolor, aby dopasować go do brwi. Oczy pomalowałam czarnym i różowo-pomarańczowym cieniem. Do tego zrobiłam rzęsy tuszem w zewnętrznych kącikach oczu. Nałożyłam róż na policzki. Usta pomalowałam szminką.

Gangster-Kot


1 komentarz:

3Jula pisze...

Makijaż jakoś żaden mi się nie podoba. Stylizacje obie są okej ale nie powalają ;)


3Jula