Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

Metamorfoza 3Jula

 Hej, pon raz drugi. Coś mnie tak dziś zainspirowało, że macie kolejną metamorfozę. Tym razem 3Jula.


 
                                                               
 Przed
  Stylizacja mi się podoba, ciekawy pomysł z bluzką i koszulą bez rękawów (pod spodem). Buty i podkolanówki w tym samym kolorze to dobry sposób na optyczne wydłużenie nóg. Stylizacja fajna, dobrana kolorystycznie, co tu dużo pisać jak najbardziej ocenia ją na plus. 

Po1
  Minimalistyczna stylizacja z wykorzystaniem miętowej spódniczki i luźnego topu z napisem. Do tego złoty wisiorek z zawieszkami i czarne szpilki z Volie. 

Po2
  Stylizacja w której pierwsze skrzypce gra marynarka w kwiaty luźno narzucona na prosty biały top. Do tego białe rurki z dziurami które od razu wpadły mi w oko. Wybór butów okazał się tutaj niespodziewanie szybki gdy tylko zobaczyłam te czarno-białe buty wiedziałam, że świetnie sprawdzą się w tej stylizacji. Dodałam tu jeszcze srebrny wisiorek z sercem.
                                                                                                                     
          

       Przed
   Makijaż pasujący do stylizacji, do tego prosta czarna fryzurka i usta pozostawione w naturalnym kolorze. Jak dla mnie okej. 

Po1
   Gdy zobaczyłam twoje kosmetyki momentalnie uśmiech wskoczyła mi na twarz uwielbiam robić makijaże używając dużej ilości kosmetyków. Pierwszy z makijaży wykonałam trzema cieniami Granatowym, niebieskim i jasno błękitnym. Dodałam czarny tusz do rzęs. Usta pomalowałam lekko jasno różową szminką i musnęłam błyszczykiem na górnej wardze. Zmieniłam także fryzurkę i jej kolor.

Po2
 Tutaj szary make up oczu, czarny tusz do rzęs i usta zostawione w naturalnym kolorze pomalowane błyszczykiem znów na górnej wardze. Znów zmieniłam fryzurkę na czarne rozpuszczone włosy.

Po3
  Makijaż tym razem wykonany w ciepłych kolorach, różu i delikatnej czerwieni. Do tego standardowo czarny tusz do rzęs i jasnoróżowe usta. Tym razem błyszczyk tylko na dolnej wardze. Zostawiłam Fryzurkę z po2 ale zmieniłam kolor na rudawy. 

Podoba się? Komentujcie. 

Kara J // PARKERKA                                                                   

1 komentarz:

3Jula pisze...

Trochę za duży jest ten obrazek z makijażem, prosiłabym abyś go zmniejszyła bo widzę tylko 2 makijaże a chciałabym zobaczyć wszystkie. Co do stylizacji podoba mi się po2, ale ja lubię bardziej wymyślne stylizacje ;) Co do makijażu z tych co widzę to podobają mi się oba ale chciałabym jeszcze zobaczyć po3 ;d


3Jula