Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Metamorfoza Akacjaalicji

Hej. Na początek dnia mam dla Was metamorfozę wykonaną w przerwie oglądania serialu. Metamorfoza Akacjaalicji.

 Przed: Masz dopiero 8 poziom, więc i tak nie jest źle. Królik tutaj kompletnie nie pasuje. Kolczyki w kształcie płatków śniegu są jeszcze do zniesienia. No cóż jest pusto.
Po: Nie miałam czego zrobić bo masz kompletnie pustą szafę. Więc użyłam tej samej spódnicy ale innej góry i dodałam torebkę.



Przed: Jak na 8 poziom jest całkiem okej chociaż makijaż jest krzywy. Nie wiem też co robi ten kawałek eyelinera koło ucha po prawej stronie. Naturalny kolor ust nie pasuje do tej pomadki bo widać, że jest nienaturalnie. Fryzura ładna. Co do części twarzy ust i brwi nie lubię, oczy znośne. Kolor brwi nie pasuje do włosów.
Po: Nie zbyt mi się podoba. Masz 4 cienie wszystkie z innej bajki, troszkę się wkurzyłam, więc zrobiłam se makijaż tęczowy. Inaczej poustawiałam części twarzy a usta zostawiłam naturalne bo nie miałam co zrobić. 



Pozdrawiam, 3Jula ♥




6 komentarzy:

Julia.star-doll pisze...

Stylizacja "po", makijaż też "po" ;)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Agata | naturalgirl222 pisze...

Niestety nic mi nie przypadło do gustu ;)

naturalgirl222

Laska558Lil pisze...

Makijaż oka lepszy "przed" no ale rozumiem, że nie miałaś co zrobić. Stylizacja lepsza "po" :)

Anonimowy pisze...

Stylizacja po, makijaż przed

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaże oba są okej, lecz stroje do mnie nie przemawiają. Są liche.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Nusia2756 pisze...

Mam takie samo zdanie jak naturalgirl222