Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Metamorfoza mtqwerty

Jak mijają Wam wakacje? Bo mi znakomicie! :) Chciałam uprzedzić was już wcześnie, że 11 sierpnia (niedziela) wyjeżdżam na obóz i nie będzie mnie 2 tygodnie. Poniedziałek mam wolny, a więc dodam przynajmniej 2 metamorfozy, lecz we wtorek jadę na zakupy, środę i czwartek również mam zajętą, a w piątek będę się pakować, za to w niedziele idę na wesele mojej cioci. ;p Akurat tak się złożyło, ale mam nadzieję, że znajdę jeszcze czas na kilka metamorfoz. :) Pozdrawiam tych którzy przeczytali! ;*



Przed: Biorąc pod uwagę, że masz dopiero 16 level- stylizacja jest naprawdę bardzo ładna! Brakuje mi tutaj tylko jakiejś małej czarnej, kopertówki. :)
Po 1: Masz małą szafę, ale bardzo praktyczną! Można idealnie dopasować buty i dodatki do ubrań! :) Stworzyłam stylizację w odcieniach beży i brązów, zastanawiałam się jakiej torebki użyć- tej małej kopertówki czy czarnej torby z basics (obrazek obok).
Po 2: Połączyłam 2 bluzki. Nie jestem w tej chwili zbyt przekonana do tej stylizacji, ale cóż. :) ;p



Przed: Jak na 16 level jest ładnie. :)
Po: Właściwie nic nie mogłam zmienić, gdyż masz tylko 3 cienie do powiek a w tym szary (nie pasujący do twojej cery), beżowy (zlewający się z twoją cerą) oraz zielony, który kompletnie tutaj nie pasował. Pomalowałam oczy tak jak ty- czarnym elajnerem, lecz w inny sposób. Usta przejechałam wiśniową szminką. :) Włosów nie zmieniałam, gdyż bardzo nie podobają mi się twoje brwi i chciałam zasłonić je jakąś ładną fryzurą  z grzywką.


Lepiej przed czy po?


1 komentarz:

Julia.star-doll pisze...

Makijaż "Po", ale "przed" również mi się podoba, a strój "Po1", "po2" też fajne;)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/