Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Metamorfoza 3Jula

Na dzisiaj przygotowałam metamorfozę dla 3Jula

PRZED: Bardzo ładna, elegancka i prosta stylizacja. Kolorystyka jak i dobór dodatków, bardzo dobrze dobrane. Jedynie brakuje mi jakiegoś paska, a poza tym na prawdę mi się podoba.
PO-1: Kolorystykę zachowałam. Dałam, tylko spódniczkę w kolorze pastelowego różowego. Całej stylizacji elegancji, dodaje ten płaszczyk. Jest bardzo ładny. Dałam również biały kołnierzyk. Buty i pasek są w tym samym kolorze. A torebkę dałam w innym, aby nie było nudno.
PO-2: Tutaj stylizacja bardziej na luźno. Super jest ten sweter w paski, dałam go ponieważ, paski są jak najbardziej modne. Zdecydowałam się na spodnie w kolorze pasków. Dałam też naszyjnik.
PRZED: Ładną masz Doll. Makijaż delikatny i pasujący do stylizacji. Tylko masz źle rozmieszczone części twarzy. A tak to mi się podoba. 
PO-1: Makijaż oka zrobiłam w trzech kolorach: czarny, różowy i beżowy. Rzęsy pomalowałam tylko wydłużającym tuszem. Usta pomalowałam szminką w delikatnym kolorze. Fryzurę zostawiłam, i kolor zmieniłam. Części twarzy poprawiłam.
PO-2: Tutaj makijaż oka zrobiłam bardziej wyrazisty i mocny. Użyłam czterech cieni: czarny, kobaltowy, błękitny i biały. Górne rzęsy pomalowałam tuszem wydłużającym, a dolne pogrubiającym. Usta pomalowałam dwoma szminkami: brązową stonowaną i delikatną różową. Fryzurę zmieniłam również.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

2 komentarze:

3Jula pisze...

Niezbyt podobają mi się stylizację. W pierwszej nie pasuje mi torebka i ten wystający kołnierzyk a w drugiej buty i jakoś ogólnie nie przypadła mi ona do gustu. Za to makijaże wszystkie mi się podobają ♥



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Strój "po1", makijaż również "po1" :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ :)