Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Metamorfoza Mauskacom

STYLIZACJA

Przed: Stylizacja jest świetna. Wszystko widać przemyślane, super połączenie spódnicy na która nigdy nie miałam pomysłu.
Po: Cóż tu mówić, stylizacja jest w rockowych klimatach. połączyłam 2 pary butów by stworzyć glany na obcasach i strój kąpielowy oraz spódniczkę dla efektu sukienki.

Przed: Śliczna doll, usta mi się podobają są pomysłowe. 
Po: Zmieniłam kolor włosów  dodałam cielistą szminkę i 2 odcienie pudru, róż i bronzer. Makijaż gości odzienie letnie czerwień i żółć, a także biel i czerń która się do nich nie zalicza. 


Lepiej przed czy po? DziuniaPop


3 komentarze:

Antosiala pisze...

Metamorfoza bardziej podoba mi się po, ale zrezygnowałabym z tej złotej bransoletki. Według mnie odstaje od całości, bo kurtka, plecak i pasek mają srebrne elementy. Według mnie te ''glany na obcasach, to nie najlepszy pomysł. :( Zostawiłabym same platformy, których użyłaś. :)

3Jula pisze...

Zgadzam się z Antosia_ więc strój wolę przed. Makijaż przed : nie podobają mi się usta o czym już mówiłam jak robiłam metamorfozę ;p Makijaż po jest całkiem ok.



3Jula

Anonimowy pisze...

lepiej po