Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Metamorfoza Gosia_100

Po wyczerpującym dniu zdecydowałam się jednak dodać metamorfozę. Zajęła mi ona sporo czasu ale czekam na kolegę na gg, więc aby umilić sobie ten czas zrobiłam metamorfozę Gosia_100. Pozdrowienia dla mojego kolegi na którego czekam już 3 godziny ;*



 Przed: Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji ale podoba mi się. Widać, że wiedziałaś dokładnie co robisz i miałaś piękne wyczucie stylu. Piękna kwiecista sukienka, buty pasują genialnie. Kapelusz mnie zauroczył *.*. Usunęłabym tylko torebkę.
Po: W twojej szafie znalazłam drugi kapelusz, po prostu cudo. Do tego strój kąpielowy z pięknym printem. Chciałam dać coś na górę ale wszystko wydawało się być zbyt ciężkie więc nie dałam nic. Do stylizacji dodałam spódniczkę maxi i koturny. Do tego okulary i torebka. :)


Przed: Tutaj już mniej mi się podoba. Fryzurka ładna, części twarzy też. Makijaż jest trochę nudny. Użyłaś tylko żółtego. Według mnie policzki są zbyt mocno pomalowane i brwi za wysoko.
Po: Obniżyłam brwi. Od razu przepraszam za krzywy makijaż przy lewym oku ciemnym niebieskim. Dopiero teraz zauważyłam. Dodałam pieprzyk, zmieniłam fryzurkę na uroczego koczka. Policzki lekko musnęłam pudrem.


Pozdrawiam, 3Jula ♥

6 komentarzy:

Antosiala pisze...

Stylizacje obie, ale w Po usunęłabym kapelusz. ;d Makijaże również oba mi się podobają.

Agata | naturalgirl222 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agata | naturalgirl222 pisze...

Stylizacja "przed" pomysłowa, choć wykonanie naganne. Więc stylizacja "po" jest dla mnie ładniejsza ;p
Makijaż żaden ;)

naturalgirl222

Equess pisze...

Strój "przed" podoba mi się ;)
Makijaż "po" jest ładny, aczkolwiek nie podoba mi się takie rozmieszczenie pieprzyka - wręcz nie znoszę.

Anonimowy pisze...

Strój "po" niezbyt przypadł mi do gustu, ale jest ok.
Makijażu "przed" nie da się nazwać ciekawym, bo kiedy zrobiłam drugi, padło mi WiFi i się nie zapisał.
Dzięki za stylizację, makijaż "po" jest ładny.

Gosia_100

Anonimowy pisze...

Lepiej po