Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2013

Metamorfoza BorderHolly

Na metamorfozę zdecydowała się BorderHolly.
I jak Wam tam mijają rozpoczęte wakacje ? ♥

STYLIZACJA
PRZED: Totalna masakra. Nie podoba mi się. Nie rozumiem Twojej stylizacji. Nic do siebie nie pasuje. Sportowa bluzeczka, do takiej ślicznej zwiewnej spódnicy? Nie, nie ,nie ! Na prawdę masz źle dobrane ciuchy. 
PO: Cóż mogę powiedzieć. Twoja szafa nie jest rewelacyjna. Mało dodatków, ciuchy,z którymi ciężko jest coś zrobić. Ja postawiłam na elegancję. Nie miałaś w ogóle żadnych ładnych czarnych pasków, więc jest bez.

MAKIJAŻ
PRZED: Nie podobają mi się dobrane części twarzy, mam na myśli oczy i brwi, gdyby je zmienić, byłoby już dobrze. Makijaż, starannie pomalowany. Okulary, są na prawdę nie potrzebne. Źle dobrana fryzura, ponieważ sztuczne rzęsy "wchodzą" na nią.
PO: Nic nie mogłam zrobić innego, jak tylko zmienić fryzurę, dać, niestety sztuczne rzęsy i pomalować usta, jedyną szminką. Nie da rady zrobić ciekawego makijażu z trzema kosmetykami.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

3Jula pisze...

Strój po, makijaż po <3


3Jula

Unknown pisze...

stylizacja i makijaż po ;)

Anonimowy pisze...

Przed zdecydowanie lepiej, doll jest śliczna. Można by zmienić buty i zdjąć kurtkę, ale jest dobrze