Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

Pojedynek apartamentów / Sezon I

Pamiętanie, że coś takiego istniej ? Przypomniałam tu i tam na chacie i mamy zgłoszenia juz do drugiego sezonu :)

nick315dance315

Pierwsze wrażenie: Dużo tego, bardzo dużo. Co to za pokój, bom wygląda jak... sama nwm co. 
Kolorystyka: Lubię kolorowe pokoje, ale tutaj jest za pstro. Powinnaś zmienić kolor ścian na bardziej stonowane. I lepiej dobrać dodatki kolorystycznie. 
Meble i dodatki: Łóżko, i toaletka mimo, że darmowe to ładne całkiem. Ale kompletnie nie tutaj. Plakat wielkości toaletki ??? Lewitująca bluzka, i... tort. 
Średnia: Nie oceniałam, ponieważ twój pokój to totalny chaos.

Renata_1_1_2_

Pierwsze wrażenia: Spokojny salon gdzie brakuje stolika xD I ta szmat na sofie ? Mogła byś dodać zielone poduszko, jakiś stolik, i na nim zielone np. filiżanki, świece czy tp., nawiązywały by do liściastego kwiatka. 5-
Kolorystyka: To fioletowe coś jest okropne. Dodać zieleń i będzie git :) 4+
Meble i dodatki: Ładna sofa, szafka której obecnie widać tylko kawalątek jest ładna, dywan całkiem ok, lustro pasuje, do obrazu którego nie widać nie jestem przekonana, kwiat ok. 5-
Średnia: 4,50

Do finału dostaje się z wielką przewagą... Renata_1_1_2_, dziękuję za udział.





8 komentarzy:

3Jula pisze...

Zgadzam się z oceną. Zdecydowanie ;d

3Jula

Cuentiq pisze...

Miał być nie ten pokój następnym razem czytaj uważnie. Normalnie jesteś jakaś dziwna. Masz dyslekcje czy co. Naucz się czytać dziecko.
nick315dance315

Julia pisze...

Napisałaś, że ma być pokój w którym jesteś zapisana, czyli z szafą. I proszę nie przezywać mnie, bo zostaniesz zgłoszona.

Cuentiq pisze...

nie przezywam aha spokooo...

Cuentiq pisze...

nie lubię kutni więc spoko xD
ale nie chce mieć już nic z tobą wspólnego.
Mam dużo na głowie jestem zmęczona bo wróciłam z 3 dniowego rajdu więc nie mam siły na dyskusje.

Moda&Uroda pisze...

Nie no, nie wierzę.... O.O
Wszystko skopiowane z Metamorfolis.blogspot.com... Jezu, brak własnych pomysłów, czy co!? Oni to wymyślili, a Ty wszystko skopiowałaś... Zmieniłabyś chociaż nazwy "Pierwsze wrażenie", "Kolorystyka", [...], a nie wszystko zrzynasz... Żałosne no... -,- Na początku myślałam, że ten blog będzie fajny, ale widzę, że kopiara niesamowita z tej redaktorki.... Zdenerwowałabym się na miejscu Vanessy.

Iwonka- Rubinek..

Cuentiq pisze...

o.O widzę że nie ja jedna jestem zrażona no ,ale kłótni nie lubię.

3Jula pisze...

Iwonka rozumiem twoje zażalenie. Nie chcę abyś zraziła się do naszego bloga bo napisałam już w tej sprawie do Julki i Ola też do mnie napisała. Rozumiem jej zdenerwowanie bo potwierdzę, że zostało to niestety skopiowane. Wszystko naprawimy.


3Jula