Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

Metamorfoza od Juli / Laska558Lil


Przed: Luxe mówię stanowczo nie ! Te kolorowe końcówki nie wyglądają ładnie... oczy są już przereklamowane. Plus za fryzurę i jej kolor, nos i kształt twarzy.
Po: Niebiesko mi, i trochę białego. Tusz i puder, i ta dam...


Przed: Wszystko całkiem ok, choć przyczepię się do butów, ale najgorsze to blazer. Jest śliczny, ale nie w tej stylizacji, zamieniła bym go na jakiś czarny.
Po: Męczyłam się, męczyłam, i nici. Prostota mi wyszła, lepsze to niż nic...

3 komentarze:

3Jula pisze...

Niezbyt pasuje mi ten niebieski cień do różowych ust. Nigdy nie lubiłam tego połączenia. Ale lepiej niż przed bo nienawidzę LUXE. Strój też lepiej po ;d

Maja pisze...

Witajcie! :) Kurczę, weszłam w etykietę z moimi metamorfozami i stylizacjami i wiecie co? Aż łezka mi się w oku zakręciła! :') Pierwszy mój post pojawił się w kwietniu, prawie rok temu! Jak wspominam te czasy to chce mi się płakać, ze szczęścia! Cudowny czas Tu z Wami spędziłam i żałuję, że odeszłam. Tamten czas, rok temu był błogi. Wszystko było takie poukładane, szczęśliwe. potrafiłam się cieszyć z małej drobnostki, komentarza chociazby "ładnie" - to dopiero było coś dl mnie!
Kochane, świetny blog. Róbcie to co robicie, bo jesteście w tym niezastąpione!
Wasza stała fanka, Majkell_88
Pozdrowienia dla 3Jula, BelovedLife!♥

3Jula pisze...

O matko dziękuję. Ja nadal pamiętam twoje świetne metamorfozy i twój zapał do pracy. Zawsze byłaś genialną redaktorką. Ja bym w każdej chwili chętnie Cię do nas wzieła. Jeśli tylko chcesz to będę bardzo wdzięczna ♥