Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

Metamorfoza IgaaShy

Hej! Na początek małe wyjaśnienie - wracam do pisania na blogu, mam nadzieję że tym razem nikogo nie zawiodę. Nie obiecuję, że będę pisała często, bo nie mogę sobie na to pozwolić ze względu na szkołę, ale jeden post tygodniowo z mojej strony to bezwzględne minimum. :)
Przejdźmy do metki.


Przed : Jest okej, chociaż szału nie ma - zwykły dzienny strój. Jedyne co mnie denerwuje to nogawki spodni, które średnio się komponują z tymi trampkami. Dobrze, że wzorzystą koszulę połączyłaś ze stonowanym dołem, dzięki czemu strój nie jest przeładowany.
Po: Niestety nie miałam dużego pola do popisu - twoja szafa świeci pustkami. Półtorej strony to naprawdę niewiele. Nie jestem do końca zadowolona.


Przed: Nie podoba mi się. Wybrałaś jedne z najbardziej niefortunnych części twarzy. A największym koszmarem są brwi i nos. Nie podoba mi się też kolor skóry i usta, których kolor też nie pasuje. Włosy też nie należą do moich ulubionych, ale to akutat rzecz gustu. Makijażu praktycznie nie ma.
Po: Masz tylko tusz, kredkę i cień z akademii. Naprawdę nic nie udało mi się z tego stworzyć. Zaopatrz się koniecznie w czarny i biały cień, bo są absolutną podstawą. 

_____________________________

Na dzisiaj to tyle. Czekam na zgłoszenia do metamorfoz.
xoxo BelovedLife

2 komentarze:

3Jula pisze...

Ja się zgłoszę do twojej metamorfozy bo jest uwielbiam ;)

3Jula

Sernik pisze...

a ja ? :c

LandyGlamour11