Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

Metamorfoza Julia_Nanko

Przed: No cóż. Świetne połączenie butów i skarpetek. Nie pasuje mi czapka i szal do siebie. Na aparacie nie pasuje mi serduszko.. A tak to jest okej.
Po: Urzekła mnie ta spodniczka. Wiedziałam, że jej użyję. Do tego te swietne buty, blazerek i okulary *.*
 
 

 
Przed: Cały czas upieram się i upierać się będę, że co za dużo to nie zdrowo. Twoje oczy wyglądają po prostu źle. Żółta fryzurka jest ok. Przez te rzęsy musiałaś robić makijaż pod same brwi, aby było go widać. Nie wiem po co to. Nie lubię sztuczności. Policzki krzywo pomalowane.
Po: Zostawiłam fryzurkę, bo wiem, że masz ją od nie dawna i rozumiem to. Na początku chciałabym powiedzieć, że masz fantastyczne pastelowe cienie *.* Do tego ładne odcienie pomadek. U mnie wszyło takie coooś ; )
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

agawojta pisze...

stroj po jest super tylko okulary mi nie zabardzo pasuje a makjaz jest ok ;D

Vanessa_1Diva pisze...

Twarz Po, choć nie podobają mi się usta, a strój Przed.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com