Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

Metamorfoza DivaOlinka

 
Przed: Od razu z góry przepraszam za inną czcionkę przy obrazkach, robiłam na innym komputerze a nie pamiętałam nazwy tamtej więc wzięłam tą. Co do stroju. Hmm. Nie zwracając uwagę na twarz strój jest bardzo ładny. Kolorystyczny i w ogóle.
Po: Niestety nie mogłam zdjąć tej kokardy z głowy. Strój strasznie mi się spodobał. Dopiero teraz zauważyłam, że ten gorset nie jest całkiem biały za co przepraszam. Dałabym czarną spódniczkę ale nie miałaś żadnej.

  Przed: Nie podoba mi się. Oczy masakra. Te motyle, sztuczne rzęsty (i to te najgorsze), soczewki i kokarda.. Sztuczność, sztuczność. Ja wolę naturalność.. Co do oczu nie maluje się całych oczu eyeliner'em. Nie mam słów.
Po: No i tutaj jest naturalnie. Chociaż zniszczyłam makijaż fioletowym cieniem z Luxe nad czym ubolewam, ale bez tego byłoby po prostu nudno. Bo masz tylko czarny. Z daleka nie widać raczej, że to Luxe ;d Przede wszystkich usunęłam sztuczność i zmieniłam fryzurkę.

Pozdrawiam, 3Jula <3

Brak komentarzy: