Obserwatorzy

wtorek, 29 stycznia 2013

Metamorfoza VampireLadyGold

Przed: Wszystko bardzo ładnie. Buty chociaż niezbyt mi się podobają i według mnie średnio pasują do stylizacji wydłużają ci nogi. Kołnierzyk jest prześliczny, ale niestety nie pasuje do tej fryzurki.
Po1 i Po2: A więc tak, ta śliczna tunika *.* Nie jestem pewna czy pasują buty, ale przeszukałam całą szafę i nie znalazłam lepszych. Po1 różni się od Po2 pozycją okularów, na nosie lub w dłoni. : )



Przed: Podoba mi się. Ładny i równy makijaż oka. Nie pasuje jak dla mnie tylko kolor ust, ale to bzdeta.
Po: A więc tak, liczę na krytykę bo pierwszy raz w życiu wykonywałam taki makijaż. Mocny i widoczny bardzo. Podajże nazywa się skośne oko. Bardzo mi się spodobał i chyba będę teraz wykonywać taki częściej, ale nie przyzwyczajajcie się. A pro po. Użyłam mocnego różowego cienia, potem białego i lekko różowego jasnego. Policzki musnęłam pudrem usta pomalowałam na ten śliczny kolorem i zmieniłam fryzurkę. Strasznie mi się podoba *.*

Pozdrawiam, 3Jula ♥


3 komentarze:

Wredne Kiwi pisze...

Dzięki za metkę. Strasznie podoba mi się makijaż. :)

3Jula pisze...

Dziękuję.

Vanessa_1Diva pisze...

Obie wersje świetne. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com