Obserwatorzy

czwartek, 10 stycznia 2013

Metamorfoza PunkNatasza

Dziś przygotowałam dla Was metamorfozę PunkNatasza :)

Twarz:


Przed: Nie podoba mi się. Fryzura ok, ale jej kolor niezbyt, jest taki szarawy. Nie przepadam za tymi oczami, które w dodatku są całe obwiedzione eyelinerem, przez co wydają się jeszcze mniejsze. A usta? Lubię je, ale po co ten pieprzyk między zębami?! Ogólnie nie najlepiej.
Po: O niebo lepiej. Oczy delikatnie pomalowałam maskarą, aby nie "zaznaczyły się" wewnętrzne kąciki. Są pomalowane czarnym i brzoskwiniowym cieniem i od razu wydają się większe i ładniejsze, nie wyglądają już tak źle. Na usta nałożyłam szminkę w świeżym, ale delikatnym kolorze i musnęłam błyszczykiem. Kombinowałam z fryzurą, aż w końcu wybrałam zwykłe, długie, brązowe. No i pieprzyk na policzku. Strasznie mi się podoba ;)

Strój:


Przed: Podoba mi się wszystko, oprócz wisiorka-krzyża. Nie lubię rzeczy z krzyżami, jeśli służą one do ozdoby, ale to już Twoja sprawa, jak do tego podchodzisz :) Kamizelka jest świetna, a platformy kocham.
Po: Przygotowałam dwa stroje, ponieważ w Twojej szafie jest mnóstwo fajnych ciuszków, i nie umiałam się zdecydować, który zestaw dać :3 W po 1 strasznie spodobał mi się sweter, dałam więc zwykłe rurki, beżowe buty i szalik, oraz opaskę z ćwiekami (jest świetna! ♥). Po 2 jest trochę w innym stylu, bluzka w groszki z kołnierzykiem, żakiet i duża torba w czerwonym kolorze. Z butów wybrałam zwykłe trampki bo nie umiałam żadnych dopasować. Bardziej podoba mi się drugi zestaw ; )

To była prawdziwa przyjemność robić już kolejną metamorfozę, jak na razie mi idzie? :D

Następna metamorfoza: Danielle434

Pozdrawiam, shiroayu_ ♥


4 komentarze:

3Jula pisze...

Jak dla mnie twarz przed nie jest taka zła. Tylko ten pieprzyk. A co do stroju zdecydowanie po2 lepszy. Po1 niezbyt mi się podoba. A strój przed kocham ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaż Po bardzo ładny, śliczny wręcz. Stroje... nie wiem, który bym wybrała, ale chyba zdecyduję się na Przed. :]

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Unknown pisze...

Dziękuje <3 co do makijażu, to rzeczywiście twoja wersja jest lepsza, ale strój... Kompletnie nie mój styl. I wolę przed mój strój. I jeszcze raz dziękuje <:

Unknown pisze...

Hm , no właśnie jak już zrobiłam i tak popatrzyłam, to zauważyłam że chyba masz nieco inny styl, hmm.. Następnym razem będę musiała bardziej przyjrzeć się tej osobie, żeby umieć wpasować się w jej styl : )