Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Metamorfoza conytony5

Przed: Bardzo ładnie. Wszystko składa się w ładną całość. Na początku nie byłam przekonana, ale jest na prawdę ok.
Po1: Urzekła mnie ta torebka ! ♥  Od razu wiedziałam, że jej użyję. Znalazłam jeszcze tą fantastyczną spódnicę, a reszta wyszła już sama. Mi się bardzo podoba chociaż kiedyś nie przepadałam za takim stylem.
Po2: No tutaj już zdjęłam tą spódnicę i szal i nałożyłam zwykłą czarną. reszta bez zmian.


Przed: A więc tak, troche za niskoo usta. Kolczyki na włosach niezbyt.. Makijaż oka bardzo mocny, ale na doll zbytnio się nie rzuca w oczy w apartamencie. Świetna fryzurka ♥
Po: Pozostałam przy tej fryzurce tylko wybrałam lekko wiśniowy kolorek. Usta naturalne. Oczy białym cienie, czarną kredką i lekko szarym cieniem. Oczywiście usta w górę i nosek do dołu. Jak dla mnie wygląda fenomenalnie ♥

Pozdrawiam, 3Jula ♥


4 komentarze:

Domcia2304 pisze...

urzekła mnie stylizacja po2, przed nic mi się nie podoba.

3Jula pisze...

Dziękuję. Miło mi :)

Unknown pisze...

Ciekawa metamorfoza :3

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Po2, twarz Po. ;D

Ola/ metamorfolis.blogspot.com