Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Metamorfoza sliczna.lili

No więc skoro wróciłam wracam i do robienia metamorfoz. Zacznę od metki sliczna.lili. Zleciła mi ja, ponieważ nie mogła doczekać się metamorfozy od Julki (julka2231) i poprosiła bym ja zamiast niej ja wykonała.
Więc zaczynamy :

Przed :   Po:

Przed: Jest ładnie. Szczerze no nie podoba mi się tylko jedna rzecz- kształt twarzy.Do niczego innego nie planuję się przyczepić.

Po:Hmm.. Miałam problem co zrobić no i jakoś tak wyszło. Wydaję mi się jednak, że przed jest lepiej ,ale czy to prawda to sama już nie wiem.

CIUSZKI :
Przed:                           Po:

Przed: Znowu jest ładnie, ale nie podoba mi się twoja grubość( chodzi o górę ). Pozostałe rzeczy sa całkiem spoko.
Po: Lubie łączyć biały z czarnym :) Ubrałam kamizelkę, która niestety schowała sie pod włosami jeśli komuś zależy zobaczyć która to to napiszcie a ja wyśle obrazek z nią.

Dziękuję za metamorfozę hejka :))  
 

6 komentarzy:

Paulinos pisze...

Dziękuje , ślicznie .
Napewno zastosuje :)

Julia pisze...

Przepraszam że mety nie wykonałam, zeszły tydzień był koszmarny, konkurs, występ próby, codziennie od 7 do 17 potrafiłam w szkole siedzieć, potem odrobić zadania, zjeść obiado-kolację, naprawdę przepraszam, na swojim blogu tez nie dodawalam postow z braku czasu, postaram sie wszystko nadrobic, obiecuję, a co do mety, twarz lepsza po, a ciuchy i te i te ładne, w przed dodała bym coś, a w po kukumuku często robisz stroj czarno-bialy, nie powiem ze brzydko, ale to juz jest nudne, dodaj kolorku:) ale ogolnie to ładnie iprzed i po:)

3Jula pisze...

Makijaż przed i po fantastyczny !♥ Strój też świetny przed i po. :D

Martyśka pisze...

Ej di julka2231 to jest dopiero druga biało-czarna więc to nie tak dużo

| Paczi pisze...

Zgłaszam się do metki. Stroju i makijażu jestem obserwatorem i tu i na stardoll jestem patrycja_2000

Martyśka pisze...

a kto ma ci ja zrobić ??