Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Metamorfoza Lilcia98


Przed: Wszystko jak dla mnie świetnie no oprócz bluzki któa jst krótka i dziwnie wygląda w porównaniu z jeansami. Kawa świetny pomysł chociaż nie pierwszy raz widzę. Sama też stosuję xd
Po: Kocham swetry ♥ Najpiękniejsza rzecz na świecie. Jestem ich ogromną fanką. Totalny zwyklak. Świetnie wygląda tutaj z kołnieżykiem. Spódnica też jak dla mnie ładnie wygląda. Platformy też uwielbiam. Jak dla mnie świetnie.


Przed: Ta "grzwyka" psuje cały efekt. Oczy troche krzywo, ale ja też nie maluję lepiej xd Kolory ładnie dobrane. Nie jestem fanką kolczykó w wardze, ale o gustach się nie dyskutuje.
Po: Jak mówiłam krzywy makijaż. ;c usta nie pasują do makijażu. Nie podoba mi się zbytnio to co zrobiłam. Sama nie wiem dlaczego. Wybacz.

Pozdrawiam, 3Jula ♥

Brak komentarzy: