Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

Metamorfoza Elizka_15

Przed: Jak najbardziej jestem na tak. Świetne zestawienie. Masz jak widać świetne wyczucie stylu. Brawo :)
Po: Ponownie miałam dylemat czy dać spodnie, czy spodenki i zakolanówki. Zdecydujcie jak lepiej. Podoba mi się to futerko (♥). Buty też świetne.


Przed: Nie zbyt trafiłaś w mój gust. Nie lubię tego koloru wlosów i sztucznych rzęs. Te jeszcze nie są najgorsze. Chwała ci za to, że umiesz je w ogóle założyć tak, że nie wyglądają aż tak źle. Tych twoich ust to niecierpię. Beznadziejny mają kształt. Sam makijaż oka jest ok, a policzki też ładnie. (nie przyczepię się, że troszkę krzywo, bo sama nie umiem ich malowac xd)
Po: Własnie policzki (wybaczcie). Ten kolor włosów pasuje do twojej karnacji. Cienie ładnie się zgrywają. Usta od środka musnęłam błyszczykiem i zdjęłam szczuczne rzęsy ♥

Pozdrawiam, 3Jula ♥

8 komentarzy:

Unknown pisze...

dzięki za metke :D
fajne połączenie tego futerka i kurtki dżinsowej :P

3Jula pisze...

Nie ma za co ;*
Dziękuję :D

Unknown pisze...

Zgłaszam się do metki, mój nick to shiroayu_.
Sorki, że nie w KG, ale nie mam dostępu do komputera, a przez telefon raczej trudno na Stardoll wejść ; ))

3Jula pisze...

Jasne ;)) Nie musi być w kg ;) Dziekuję, zę komentujesz naszego bloga ;**

3Jula pisze...

Już miałam zrobic metamorfozę. Ale nie znalazłam osoby o takim nickiem. ;c Być moze jakaś literówka. Napisz jeszcze raz.

Unknown pisze...

shiroayu_
ale mam nadzieję, że mnie nie usunęli, co prawda nie wchodziłam przez jakiś czas, no ale ej ;3

Unknown pisze...

Boże, metamorfoza mi się przyda.. Dawno nie wchodziłam, teraz weszłam i SZOKEN, taką mam doll brzydką ;d Plz bez kometarzy :D

Julka ♥ pisze...

Po jest fantastycznie. Przed troszkę mniej xd