Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2012

Metamorfoza Carmelonia


Przed: O dziwo ładnie. No oprócz tych butów. Mam jednak dla Ciebie radę. Masz susperstar i 14 poziom. Zamiast kupywać wnętrz zaopatrz się w ubrania bo jedna strona to na prawde mało.
Po: Zastanawiałam się czy z kurtka (1) czy bez (2), ale jak teraz na to patrzę na prawde nie wiem czemu myślałam nad kurtką ;cc Wybaczcie.



Przed: Niezbyt ładnie. Fryzurka ładna, ale źle nałożona. Policzki krzywo. A oczu nie maluje się
wokół. Poszłabyś tak np. od szkoły ? Ja na pewno nie.
Po: Mi się tam podoba. Chociaż 2 kredkami nie da się za wiele zrobić jest ładnie i subtelnie. Gdybym mogła dałabym cienie wyżej ale nie masz cieni. ;c Lekko musnęłam policzki zmieniłam włosy a usta zostawiłam nautralne.

Pozdrawiam 3Jula ♥

3 komentarze:

Julia pisze...

lepiej po, i bez kurtki:)

Unknown pisze...

Śliczny makijaż *.*
I bez kurtki byłoby lepiej, ale tak, eż jest fajnie ; ))

Julka ♥ pisze...

Bez kurtki xD