Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

Metamorfoza WeronikaWercia1


Przed:Denerwuje mnie krzywo pomalowane lewe oko, krzywo pomalowane policzki, wysoko umieszczone usta, nos, brwi, i sztuczne rzęsy. Masz wielkiego plusa za kształt ust, oczu i włosów, oraz kolor skóry.
Po:Zrobiłam dwie wersje:
Po1:Jest to makijaż do stylizacji pierwszej. Czerwone usta dodają charakteru, makijaż oka jest utrzymany w delikatnym odcieniu beżu, dałam trochę pudru pod oko. Włosy są blond.
Po2:Ten makijaż jest do stylizacji drugiej. Makijaż oka i policzków jest taki sam. Dolna wargę ust pomalowałam błyszczykiem, a włosy zrobiłam rude, takie jak miałaś na początku.
Przed:Zmieniła bym spodnie, bo te tutaj do niczego nie pasują, dała bym jakieś beżowe, a tak to ładnie.
Po:Znowu dwie wersje:
Po1:Nie wiem czy Ci się spodoba, jest to kolorowa stylizacja. Chciałam dać jakąś torebkę, lecz nie znalazłam żadnej odpowiedniej.
Po2:Bardziej naturalna wersja, ja uważam, że ta stylizacja lepiej mi wyszła. Czarna bluzka, spódniczka, okulary i  rajstopy, reszta jest rudo-brązowa. 

9 komentarzy:

3Jula pisze...

W po2 to futeko drażni mnie. Troszke nie pasuje do spódnicy. Po1 jest ładne, ale jakos ta spódnica tu nie leży i jak dla mnie pogrubia uda, albo mam jakieś schizy xd Makijaż przed kozsmarny, szczególnie ogromna ilość piegów i te krzywe malowidła. Po1 i 2 są nawet spoczko, ale nie porywają mnie. *.*

3Jula ♥

Julia pisze...

wiem że nie do spodnicy, ale nie miała ona innej czarnej spódnicy, mnie makijaze tez nie porywaja ale mozna zob aczyc jej ilosc cieni

Pinacolada.♥ pisze...

Nie podoba mi się. Zacznę może od makijażu. Zbyt nisko dałaś mi usta. Nie cierpię tych kucyków. Sprawiają one,że lalka wygląda jak małe dziecko. A sztuczne rzęsy muszą być tak umieszczone, w przeciwnym razie będą wychodzić w kąciku oczu. A i rad dla ciebie, co z tego,że w salonie piękności oczy czy policzki są krzywo pomalowane, w apartamencie tego nie widać. :)
Co to ubioru, o to właśnie chodziło spodnie miały być kontrastem. Czy wszystko musi być perfekcyjnie pod kolor? A i nie ubiera się butów z odkrytymi palcami do rajstop.

Julia pisze...

ja w realu tak noszę, moja ciocia jedt projektantką mody, w tych kucykach nie wygląda się jak małe dziecko, a usta w realu tez masz tak wysoko, bo ja nikogo nie znam a w apartamencie policzki widac, spodnie moze by chociaz do czegos polaczyc

Pinacolada.♥ pisze...

Twoja ciocia jest projektantką mody? I co związku z tym?
Może nie aż tak wysoko, ale nie mam ich tuż koło brody.
Policzki widać jeżeli są mocno pomalowane, a w moim przypadku były one lekko muśnięte.
Na przyszłość proszę cię, szanuj nasz ukochany język polski. Od czego są polskie znaki i interpunkcja. ;)

Julia pisze...

nie bede w komentarzu sie starala, a mozna nosic rajstopy pod butami, policzki sa krzywe jak i makijaz oka

Pinacolada.♥ pisze...

http://www.facebook.com/pages/Noszenie-rajstop-pod-buty-z-odkrytymi-palcami-to-wie%C5%9Bniactwo/289684004382046

Polecam czytanie blogów szafiarskich takich jak np. Mentalle. Tam dowiesz się czegoś o modzie no i ułożeniu twarzy.

Unknown pisze...

LE OSTRA ROZMOWA xd
+ NAPRAWDĘ nie nosi się rajstop do butów z odkrytymi palcami !
++ Twoja ciocia jest projektantką mody ? Jak się nazywa ? I co to ma do rzeczy ? ; )

Unknown pisze...

& o wiele bardziej podoba mi się przed, niż po, ale to tylko moje skromne zdanie. 'Po1' jest fajne, ale tylko strój, a w 'po2' strój wyszedł fatalnie ;d Co do makijażu pozwólcie, że nie będę się wypowiadać. : )