Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Metamorfoza London8888

Hejka. Ostatnio metamorfozę tej dziewczyny robiła najnowsza redaktorka kukumuku122, lecz London8888 poprosiła mnie żebym ja też zrobiła jej metamorfozę. Była to ciężka praca gdyż nie posiada ona ciekawych ubrań a efekty zobaczcie i oceńcie sami:

Przed:Co ja tu mam do powiedzenia. Zacznę od części twarzy: ładne włosy, lecz ich kolor to masakra. Nos jest średni, a reszta twarzy to porażka. Do tego sztuczne rzęsy... Pieprzyk jest tu zbędny, a błyszczyk na ustach.. bez komentarza.
Po:Co mogłam zrobić. Oczy pomalowałam pogrubiającym tuszem, przyciemniłam brwi, usta są czerwone. Kolor włosów jest teraz czarny. Nie jestem do końca zadowolona,ale nic więcej nie dało się zrobić.

Przed:Jestem na nie. Szczególnie drażnią mnie te buty, do czego one pasują? Gdybyś dała inne buty, proste czarne rurki i inną torbę, było by o niebo lepiej.
Po:Dwie wersje:
1.Klasyk czarno-biała wersja.
2:Z granatem.
Nie jestem do końca zadowolona z tego co zrobiłam, ale twoja szafa na nic więcej nie pozwala.

3 komentarze:

3Jula pisze...

Podoba mi się wszystko oprócz naszyjnika w po2. Jak dla mnie jest zbędny, ale rozumiem, że chciałaś dobrze i nie miałaś możliwości.

3Jula ♥

BelovedLife pisze...

Jak na takie możliwości jest ślicznie. : 3

Julia pisze...

naszyjnik jest w po1:), ale on nie mial byc wstawilam nie to zdjecie