Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Metamorfoza Emilianna_Rock

TWARZ

Przed:Nie za bardzo mi się podoba. Te oczy trudno się maluje, usta wyglądają sztucznie, kształt twarzy nie jest za dobry. Brwi nie należą do moich ulubionych, nie lubię tego kolczyka. Jednak nos jest moim ulubionym, a fryzurka i jej kolor to bomba. Wiśnia to coś co kocham. Twoja doll jest taka pulchna.
Po:Strasznie ciężko mi się oczy malowało, ale się udało. Wszystko widać.
UBRANIE

Przed:Jak już opisałam to nie mój styl i basta.
Po:Zrobiłam wersja z szalikiem i bez. Lepiej wygląda z szalikiem, ale niedługo będzie on mój, bo mi go sprzedajesz. Dlatego pokazałam stylizacje też bez szalika, nie jest ona tak zła.

1 komentarz:

BelovedLife pisze...

Metka ogólnie fajna i po jest dużo lepsze niż przed.

Tylko denerwuje mnie, że w 80 procentach swoich metek piszesz, że nie jest to twój styl.. Rozumiem, gusta są rózne, ale twoim zadaniem jest obiektywnie ocenić strój.