Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Metamorfoza 3Jula

Witajcie czas na metamorfozę właścicielki bloga, chodzi o 3Jula.
TWARZ

Przed:Fajnie, czarno biały makijaż, ładny kolor szminki. Nie mam co więcej pisać.
Po:Różowy makijaż, włosy zostawiłam ponieważ maja pasemka pasujące do stroju. Szminka w kolorku malinowym idealnie się komponuje z całością.
UBRANIE

Przed:Tutaj już mi się mniej podoba. Nie lubię tych kolanówek, wyglądają sztucznie. Gryzą mi się paski na blazerze i kwiaty na spódnicy. Na dodatek ta spódnica wystaje. Lubie tak zrobione buty.
Po:Zrobiłam jak sama widzisz dwie wersje. Letnią i klasyczną.
1.Tak letnio. Piękna koszula, spódniczka i blazer. Do tego buty. Ta stylizacja jest do mojego makijażu.
2.Klasycznie. Ta sama koszula, a na nią bluzka w paski. Zwykła spódnica, blazer ten co ty miałaś, tak samo zrobione buty. Makijażu do niej nie robiłam, ponieważ ten co masz pasuje.

2 komentarze:

3Jula pisze...

Podoba mi się, ale makijaż jest za bardzo "cukierkowy". Wybacz, zę tak mówię. W drugim stroju zmieniałabym tylko spódnicę, ale jest fajnie *.*

BelovedLife pisze...

Mi bardziej podoba się przed.
W twarzy po blond włosy z pasemkami kojarzą mi się z plastikem.