Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

Metamorfoza dominika1white

Po dłuższej nieobecności, wreszcie dodaję metamorfozę, tym razem dominika1white








Przed: Nie jest źle, aczkolwiek dobrze też nie. Takie jest moje zdanie. Makijaż nierówny, włosy "nachodzą" na twarz, co dobrze to nie wygląda. Ogólnie z elementów twarzy nie lubię tylko tych oczu, reszta bez zarzutu, brwi są ciut za wysoko. Lubię tą fryzurkę ;)

Po: Posiadasz jedną stronę kosmetyków, więc lekko mi nie było ;p Postawiłam na klasyczny, czarno-biały makijaż oka z czerwonymi ustami. Brwi pomalowałam na czarno i lekko je obniżyłam.Wybrałam tą fryzurkę, by zakryć okrągłą twarz Twojej dollki.









Przed: Tutaj jest o wiele lepiej. Kolorystycznie wszystko dopasowane, jednak nie podoba mi się, że kolczatka nachodzi na spódniczkę. Brakuje mi tutaj też jakiegoś "ożywienia" np. srebrne dodatki, albo duża torba w odważnym kolorze ;)

Po: Ja wybrałam czarną spódnicę maxi z wcięciem oraz malinowy gorset. Do tego dodałam jeansową katankę i czarne sandały na obcasie. Z dodatków wybrałam opaskę i czarną kopertówkę z białym zdobieniem.

4 komentarze:

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaż Po, choć nie podoba mi się fryzura, a strój zdecydowanie Przed. :)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia.star-doll pisze...

Stylizacje obie, a makijaż żaden, ale jeśli miałabym wybrać to "po":)


julia.star-doll

3Jula pisze...

Zgadzam się z komentarzem wyżej ;d



3Jula

Dominika pisze...

Dziękuję za metamorfozę.