Obserwatorzy

piątek, 26 lipca 2013

Metamorfoza Sylwianowak7

Na dzisiaj przygotowałam metamorfozę dla Sylwianowak7

 PRZED: Twoja stylizacja mi się bardzo podoba. Jest prosta i elegancka. Idealnie połączenie dwóch najfajniejszych ubrań: spódniczki i bluzki. Do tego dopasowane dodatki, torebka i pasek, bardzo ładnie. Buty są śliczne, jednak trochę krzywo je założyłaś. Poza tym, nic dodać, nic ująć.
PO-1: Nie zrezygnowałam ze spódniczki. A ta mi wpadła w oko. Do niej dopasowałam sukienkę, w zebrę, z której zrobiłam bluzkę. Ten pasek-kokardka mnie urzekł, stwierdziłam, że dam, bo żółty i turkusowy super ze sobą pasują. Do tego dałam czarną kopertówkę i czarne buty, które również ładnie się prezentują, no i biżuteria także jest, złoty naszyjnik.
PO-2: Tutaj także, wybrałam spódniczkę, a ta srebrno-szara też mi się spodobała. Jak zobaczyłam, że masz tą bluzkę, dałam ją bez wahania. I byłam zadowolona, bo idealnie pasuje do spódniczki. Dałam również srebrny naszyjnik, i elegancką kopertówkę. Buty, jak najbardziej pasują do tej stylizacji, są ładne i stylowe, a co najważniejsze, szare.
    PRZED: Masz prześliczną Doll. Po prostu brak mi słów. Wszystko jest zrobione dokładnie. Części twarzy na "plus". Makijaż oczu bardzo mi się podoba. I nie widzę, tego strasznego błędu, czyli kolczyki na włosach, u Ciebie są na uszach, super. 
PO-1: Zmieniłam fryzurkę, która mi się podoba, kolor włosów dałam na blond. Makijaż oczu, wykonałam w kolorach: czarny, zielony i biały. Jest mocny i wyrazisty. Usta tylko musnęłam błyszczykiem.
PO-2: Tu zmieniłam także fryzurę, kolor włosów dałam taki sam jak w "przed". Makijaż oczu, nie wyszedł mi, ponieważ troszkę ciężko jest malować na tych oczach. Dałam dwa cienie: czarny i srebrny. Dolne linie oka podkreśliłam eyelinerem. Usta pomalowałam, najpierw szminką w kolorze bardzo, bardzo jasnego różu, a następnie szminką koloru czerwonego. Policzki podkreśliłam bronzerem jasnym.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ładne jest przed i po 1

3Jula pisze...

Stylizacje mi sie nie podobają ale makijaże a to wszystkie są świetne :)



3Jula

Sylwianowak7 pisze...

Dziękuję za metamorfozę. Bardzo mi się podoba :3