Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Bez zbędnych komentarzy/przemyśleń  przechodzę do metamorfozy julia.star-doll










Przed: Podobają mi się elementy twarzy. Makijaż równy i staranny w ładnych odcieniach. Natomiast te włosy nie podobają mi się. Myślę nawet, że doll niekorzystnie w nich wygląda.

Po: Najpierw podwyższyłam lekko oczy i obniżyłam nos oraz usta. Policzki pomalowałam różem, a na usta nałożyłam dwie pomadki - najpierw w kolorze "Indian Red", potem "Rose Opal". Górną powiekę pomalowałam ciemnofioletową kredką, a dolną - białą. Ostatnio polubiłam tą fryzurkę, więc postanowiłam ją wybrać w wersji blond. 







Przed: Kolorystyka ubioru jak najbardziej na plus. Lubię takie barwy. Podoba mi się ten blezer oraz wianek, ale nie przepadam za spodniami se StarDesign, jednak tutaj prezentują się całkiem, całkiem ;) Do tej torebki mam mieszane uczucia.

Po: Uwielbiam te spodnie, wiec postanowiłam zrobić stylizację, kierując się nimi. Wybrałam do nich czarną, siateczkową bluzkę i czarną kamizelkę z Fallen Angel. Pozostawiłam ten sam blezer, nakładając na niego tą błyszczącą kamizelkę. Buty i torebkę wybrałam w niebieskim kolorze, aby stylizacja nie była wyłącznie szaro-biała. Do całości wybrałam okulary. 

I jak?

6 komentarzy:

Julia.star-doll pisze...

Bardzo mi się podoba. Na pewno skorzystam :)

~julia.star-doll

3Jula pisze...

Wszystko ślicznie ale makijaż wolę po <3



3Jula

Antosiala pisze...

Makijaż bardziej podoba mi się "po" Stylizacje obie są ładny, ale również bardziej podoba mi się "po". :)
Pozdrawiam! Antosia_

Unknown pisze...

makijaż po ,stylizacja przed bardziej mi się podoba

koloproseum123

Anonimowy pisze...

Śliczny makijaż po <3 Stylizacja raczej żadna...

Vanessa_1Diva pisze...

Po o wiele lepiej. *.*

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com