Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Metamorfoza SpokojnaMania

Tak, tak to znowu ja. Nudno mi, czekam na koleżankę więc dodam metamorfozę SpokojnaMania.

Przed: Byłoby świetnie gdyby nie ta torebka i bransoletka które według mnie nie pasują. Reszta bardzo ładnie się komponuje. Brawo za pomysł.
Po1: Pierwszą rzeczą której użyłam była niebieska kurtka która jest pod spodem. Potem doszedł biały blazer, koszula rurki które się ładnie komponują i na koniec szpilki pod kolor. Mi stylizacja bardzo się podoba.
Po2: Jak zajrzałam do twojej szafy jeszcze przed strojem po1 od razu użyłam tej bluzki i koszuli, niestety nie mogłam dobrać dołu więc wszystko zdjęłam. Ale jednak sukienka darmówka świetnie się sprawdziała jako dół stylizacji. Nawet nie musiałam szukać paska bo od razu był. Ta sukienka wpasowała się bardzo ładnie kolorystycznie w strój. Potem dałam buty i do tego torebka którą mogłam sobie odpuścić ale dodałam. ;33
 

Przed: Ładny, wyraźny makijaż. Widać go z daleka i jak dla mnie to ogromny plus. Fakt troszkę nierówny ale widać to tylko z bliska. Jak dla mnie twarz bardzo ładna. Części twarzy świetne.
Po1: Makijaż do pierwszej stylizacji. Użyłam ślicznego koloru, podejrzewam, ze tego co ty wcześniej. Do tego dałam śliczną fryzurkę z długimi oczami i usta pomalowałam szminką.
Po2: Ten makiajż jest juz bardziej wyrazisty i dokładny. Zawiera dużo detali. Wreszcie pomalowałam wmiarę równo policzki i jestem z siebie dumna. Fryzurka ładnie się wpasowała. Oczywiście makijaż do stylizacji po2.
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥
 
 

2 komentarze:

Natalia pisze...

O dziękuję :)
Świetna metamorfoza :-)


SpokojnaMania

3Jula pisze...

Cieszę się, że Ci się podoba ;)

3Jula