Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Metamorfoza od Juli / JessssLove


Przed: Ten kształt twarzy mnie drażni. Brwi powinny być w innym kolorze, bo nie pasują do włosów. Makijaż jest ładny, tylko za mocno policzki pomalowałaś.
Po: Czarno-beżowy makijaż, brązowe włosy i usta.


Przed: Nie podoba mi się ta spódnica, nie pasuje ona do tych butów, zamieniła bym ją na jakieś spodnie.
Po: Tych okularów z ręki nie mogłam zdjąć, ubrałaś je w salonie piękności. Najpierw się wystraszyłam jak ty masz mało ciuszków, potem się okazało, że masz ich pełno, tylko w pokojach innych :)


5 komentarzy:

JessssLove pisze...

w sumie całkiem fajna metka ;)

ciuchów mam 5000 więc mało nie jest ;p

Joasia - JessssLove

Julia pisze...

Zauważyłam, jak spojżałam na twoje pokoju (których jest masa) a w jednym 400 ubrań to mnie zatkało

Vanessa_1Diva pisze...

I Przed, i Po ładnie, ale kształt twarzy jest okropny. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfrolis.blogspot.com

3Jula pisze...

Zgadzam się co do kształtu twarzy - jak dla mnie okropny. Oba makijaże ładne, stój według mnei lepiej po ;)

Harriet. ♥ pisze...

Makijaż przed: nie lubię tego koloru ust, do tego wydaje mi się, że gryzie się z kolorem włosów. Makijaż oka bardzo ładny, staranny.
PO jest ślicznie. Doll wygląda zupełnie inaczej. :>

Strój przed jest według mnie kiepska, szczególnie, ze użytkowniczka ma mnóstwo ciuchów. Nie jest bardzo źle, ale mogłoby być lepiej.
PO jest dużo lepiej. Strasznie mi się podoba, cudowna spódnica. *-*

Nicoletta663