Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Metamorfoza od Juli / FunKlara_2001


Przed: Dlaczego wszyscy maja ten nos, spójrzcie na siebie. Taka hmm... pulchna się wydajesz.
Po: Masz dwa tusze, szary eyeliner i zielony cień z SA. Dużo nie zrobiłam.


Przed: Całkiem ok. Usunęła bym bransoletkę / zegarek, i zmieniła torebkę.
Po: Ja zobaczyłam twoja szafę to się przeraziłam. 33 poziom a tylko 11 stron w szafie ( tej wysuwanej ). Wymyśliłam ot taki zestaw. Myślę, że wyszedł całkiem ładnie.

Ps. Dla tych co czytają mojego bloga o Ndinz : nowy post już się pojawił :) Tak przypominam bo tym razem nikt nie skomentował go a ja już pisze kolejna część ♥

2 komentarze:

Vanessa_1Diva pisze...

Po lepiej. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Unknown pisze...

Dziwne usta Doll,ale nawet pasują. W sumie to nic się nie zmieniło. W stylizacji lepiej jest zdecydowanie po.