Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Metamorfoza Diorek200

To moja kolejna metamorfoza. Mam sporo wolnego czasu. Zapraszam do komentowania. A co robicie ? Ja właśnie kupuję czapkę beanie na allegro ;)


Przed: Sam strój w sobie nie jest zły ale nie pasują mi tutaj te spodenki i torebka. Świetna jest ta koszula.
Po1: Bardzo lubię te body i tą koszulkę. Do tego jeszcze ta śliczna torebka. Nie wiedziałam jakei dać buty z czarnych miałaś tylko te i jakieś niezbyt ciekawe szpilki. Radziłabym się zaopatrzyć. Masz w szafie sporo ładnych ubań ale zbyt wiele rzeczy nie pasuje do siebie.
Po2: Tutaj dałam koszulkę i torebkę oraz spodenki z basica. Do tego ten śliczny płaszcz i znów te same buty. Do tego okulary i świetny kapelusz.


Przed: Nie, nie. Zacznę od części twarzy. Nie podobają mi się oczy i usta, Są sztuczne. Na wielu blogach masz poradniki które oczy i usta są najlepsze. Radzę zajrzeć. Fryzurka ładna ale jak dla mnie nie ten kolor, do tego krzywo założona. Makijaż bardzo leciutki ale dobrze, że jest.
Po1: Najpierw pomalowałam brwi kredką, bo rudy strasznie rzucał się w oczy. Potem pofarbowałam włosy farbą i zrobiłam czarno, żółto, biały makijaż. Pieprzyk zabrałam i dodałam pod okiem.
Po2: Zmieniłam kolor fryzury i dałam makijaż czarno, biały. Tradycyjnie.
 
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

1 komentarz:

Unknown pisze...

Nie podoba mi sie po ani przed. Doll ogólnie jest jakaś dziwna. I te usta są faktycznie sztuczne. ;p