Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Metamorfoza od Juli / OoluckyCandyoO


Przed: Widzę, że masz oryginalny styl. Ja nie przepadam za takim więc po prostu powstrzymam się od głosu :)
Po1: Musiałam korzystać z kredek, nie masz kolorowych cien, i te czerwone usta.
Po2: Niebieska kredka poszła w ruch, i różowa szminka.


Przed: Babeczka mnie denerwuje, i ta kokarda na aparacie. Reszta całkiem ok.
Po1: Chciałam zachować trochę twój styl. Czarno-granatowa bluzka, granatowe buty, połyskująca narzutka, platformy, skarpetki i aparat.
Po2: Tutaj dałam sukienkę, na nią gorset, i ten piękny płaszczyk, no i platformy i skarpetki, a aparat znowu został.

Ps.Pokićkało mi się pierwszy makijaż do drugiej stylizacji wyszedł, a drugi do pierwszej, nie chcę mi się już naprawiać.


1 komentarz:

3Jula pisze...

Co do metamorfozy. Podoba mi sie zarówno przed jak i po ;)