Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Metamorfoza od Juli / Nicoletta663


Przed: Śliczna twarzyczka, makijaż nie do końca jest równy ale nie widać tego.
tylko te brwi takie jakieś.
Po1: Kolor brwi na czarny, zapomniałam pomalować ich. Makijaż czarno-granatowy, piękna czarna kreska, szminka taka sama, i trochę malinowego pudru na policzki. Fryzura z SA, za jakie zadanie się ją dostaje?
Po2: Kremowo-turkusowy makijaż oka, ten turkus zrobiłam łącząc niebieski z zielonym. Malinowe usta i... zapomniałam dać pudru. Brwi potrzebne blond, ale to chyba wiesz.


Przed: Krzywo spodnie ubrałaś O_o. Pasek torebki trochę na sweter naszodzi, ale nic na to nie poradzisz, ładny kołnierzyk, jest ładnie, ale nie zachwyca.
Po1: Spódnica maxi, czarna bluzka, naszyjnik, pasek, torebka, bransoletki, i buty. Ta dam :)
Po2: Spokojniejsza wersja, ubarwiona spodniami i butami w kolorku nasyconego turkusu, reszta beżowa, dałam bluzkę z kołnierzykiem, chyba ta stylizacja bardziej mi się podoba.

Pozdrawiam Julia<3

3 komentarze:

3Jula pisze...

Co do makiajżu to jak dla mnie przed a co do stroju to po2 ♥

Harriet. ♥ pisze...

Dziękuję za metamorfozę. ;*
Makijaże mi się podobają, stylizacje też ale 2 jest duużo lepsza. *.*
Faktycznie, nawet nie zauważyłam tych krzywo założonych spodni. ;]
W zasadzie nie jestem dobra w tworzeniu stylizacji.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. <3

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaże wszystkie, strój Po1 i Po2. <3

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspoit.com