Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Metamorfoza od Juli / miss_nata_





Przed: Denerwuje mnie ten puder, jest za mocny. Ładne usta, a oczy to cudowne. Fryzurkę lubię, części twarzy na "+".
Po1: Tutaj są sztuczne rzęsy a nie prawdziwe z tuszu, jedna warstwa fioletowej szminki. Makijaż z dwóch odcieni fioletowego, zielonego i białego
Po2: Koszmarnie krzywy mi wyszedł. Jest zrobiony z biskupiego i czarnego cienia, tuszu do rzęs i na maksa fioletową szminką. Przepraszam, że jest krzywy.

Przed: Trochę przeszkadza mi, że te spodnie połyskują. Wolała bym gdyby były gładkie ze złotymi ćwiekami w okolicach kieszeni, ale to moje zdanie. Do reszty się nie przyczepię, piękny kołnierzyk. Aha oddawaj mi lity, mażę o nich :)
Po1: Delikatna stylizacja miętowo-liliowa z białą bluzeczką.
Po2: A tutaj w mocniejszych klimatach.

Mam nadzieję, że się podoba. Jak wam się podoba nowa grafika z ramkami i napisami. Myślę, że teraz lepiej to wygląda, a ja mam więcej pracy XD                           Julia <3

3 komentarze:

Carotka96 pisze...

B, ładnie :)
Chciałabym się zgłosić do metamorfozy, mój nick to Carotka96

Julia pisze...

Ok zabieram się do jej wykonania :)

3Jula pisze...

Makijaż po, strój przed ; )