Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Stylizacje 3Jula/futerko/część 2

No więc ponieważ tamta stylizacja była podobna do mojej przygotowałam jeszcze dwie. Chyba tamta była lepsza, ale może te również wam się spodobają.

1: Coś jest nie tak. No nie wyszło mi do końca. Chyba te czerwone spodnie nie pasują, a może co innego. Uważam za nieudaną, lecz może komuś z was się podoba.
2: Ta jest lepsza, ja tak uważam. Przydała by się troszkę ciemniejsza marynarka, ale nie wyczaruję jej.
Ps. Jak wam się podobają stylizacje. Która lepsza? Nie są perfekcyjne, ale trudno było mi coś zrobić.

4 komentarze:

3Jula pisze...

Obie ładne, ale jak dla mnie w tej 1 nei pasuje gorset ; ) Ale dziękuję bardzo ;*

Julia pisze...

Bardzo proszę, gorset możesz zastąpić zwykłą czarną bluzką.

Vanessa_1Diva pisze...

2 stylizacja *_*

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Unknown pisze...

kocham to futerko !!! druga lepsza , bo w pierwszej nie pasuje mi ten gorset w kwiatki i spodnie :)