Obserwatorzy

niedziela, 9 grudnia 2012

Metamorfoza tesia1000


Przed: Jestem na NIE!!! Podoba mi się tylko kolor włosów (ale nie pasuje on do karnacji), oraz kształt oczu. Plastikowe usta, sztuczny nos, brwi dziwaczne, a kolor skóry masz jak po tanim samoopalaczu. Sorry że po Tobie tak jadę, ale inaczej się nie da.
Po: Mało mogłam zrobić... Zmieniłam położenie części twarzy, dałam krótką czarną fryzurkę i dodałam korale.

Przed: Znowu mi się nie podoba. Fajne połączenie szelek z bluzką, ale spodnie są z innej bajki. Buty do niczego nie pasują, a torebka jest za elegancka.
Po: Masz jedną stronę w szafie, ale wyszło mi całkiem nieźle. Pomarańczowa tunika, a na to czarna spódnica. Jako dodatki wybrałam pomarańczową torebkę oraz jakieś takie czarne buty.

7 komentarzy:

3Jula pisze...

Twarz okropna ! Przed to koszmar, po też mi sie nie podoba z powodu tych częsci twarzy i korali. Strój lepiej : )

byoleta pisze...

Nie tak źle, ale brwi.. porażka ;D

Enita - second blog pisze...

Brwi też mogłaś zmienić. średnio mi się podoba...
zapraszam na konkurs ;)
nbyen.blogspot.com

Anna and Klaudia pisze...

świetny nowy kolor włosów :)

Julia pisze...

Halo!!! Brwi się nie da zmienić, nie robiłam jej mety z hasłem.

3Jula pisze...

Nowi czytelnicy ? ; o Cieszę się ;D

Unknown pisze...

NO COMMENT ...